FANDOM

Gracz: Bodvar

DSC07033

Tytus von Vanhalden wywodzi się z jednego z najstarszych rodów Sylvanii. Niestety, smutne okoliczności i zubożenie rodziny zmusiły go, by opuścił swą ojczyznę. Szesnaście lat temu udał się w poszukiwaniu szczęścia do Tilei, pozostawiając swoją jednoroczną siostrę Ingę na wychowanie Ossenbachom.

Dokładnie nie wiadomo czym zajmował się podczas swoich podróży. Jedni widzieli go w kompanii najemniczej, inni na statkach handlowych tileańskich rodzi, jeszcze inni mówią że założył sławny na całą Tileę burdel. Jakby prawda nie wyglądała, faktem jest, iż Tytus niedawno powrócił w rodzinne strony. Podobno przywiózł ze sobą mała fortunę oraz tileańską żonę. I choć nikt żadnych pieniędzy nie widział, nie da się ukryć, iż Luna, żona Tytusa, to skarb sam w sobie.

Głowa rodziny Vanhaldenów jest energicznym i skorym do śmiechu człowiekiem. Lata spędzone w Tilei spowodowały, iż wszędzie stara się dostrzec dobre strony i wykorzystać każdą okazję do interesów.  Łatwo wpada jednak w gniew, który najlepiej powstrzymuje jego żona. Podobno za młodzieńczych lat przyjaźnił się z Tankredem von Hundem, i nadal to czyni.