W cieniu Drakenhofu Wiki
Advertisement

Ostatnimi czasy Rada Miasta nie próżnuje. Wydaje się, że po śmierci Baronowej wzięła na siebie dużo większy ciężar obowiązków niż wcześniej, chcąc uporządkować wiele zaległych spraw. Prawie jednak żadne wieści nie wyszły jednak na zewnątrz w innej formie poza plotkami. Czy Rada Miasta ogłosi swoje postanowienia publicznie, w formie informacji dostępnych dla wszystkich mieszkańców Sylvanii?

To już zależy tylko od nich.

Tymczasem plotki rozchodzą się po całym kraju. Ktoś tam mówi o moście z Waldenhof do Egling, ktoś inny powiedział, że urzędnicy posłali kogoś ze swoich do Gerdy von Ossenbach, inni mówią o śmiałych poczynaniach wojsk pod dowództwem Kasslerów oraz Fennwartów. Mówi się również, że plan finansowy został skrupulatnie ustalony, co zwiastuje rozwojowi miasta, jak tylko zapanuje w nim spokój. Pewne jest, iż Rada Miasta nie pozostaje bezczynna.

Problem jednak wciąż jest taki, że w mieście wciąż wrze, a sytuacja wydaje się niestabilna. Stąd też wielu szlachciców uznało Waldenhof za niezbyt bezpieczne miejsce, woląc ten burzliwy okres przeczekać w swoich rodzinnych stronach, niżli kasztelach w obrębie murów miejskich.

Wieść powiązana z zamieszkami w Waldenhof.

Advertisement